Ακολουθήστε μας στο:
Τελευταία ενημέρωση:
Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2016, 01:15
Κεντρική
Πολιτική
Κοινωνία
Οικονομία
Δείτε ακόμα:
Φαρμακεία
Προτάσεις
Νέα κατηγορία:
Ροή Ειδήσεων
Μοιραστείτε το
0
email
Διαβάστε ακόμα
Ζεύγος Πατούλη σε μεγάλα κέφια
Απογοητευμένος ο Τζορτζ Μάρτιν
Έγιναν ένα με την μουσική
Συγκλονισμένος ο Αϊ Γουέι Γουέι από την ανθρωπιστική κρίση στη Μυτιλήνη
Κρατικά λογοτεχνικά βραβεία: Θριάμβευσαν Ρουκ και Νόλλας
Ψάχνουν για ταλέντα
Αναβιώνει ο θεσμός: «Μικρή λέσχη» απ’ την Κανάρη στον Κεραμεικό
Διπλή επέτειος για το Δήμο Πειραιά
Με αναφορές στον Μηνά Χατζησάββα
Οι Eagles of Death Metal μαζί με τους U2
Πάνω από 700 φορές! Αυτό το κινητό μπορείς να το πλύνεις με σαπούνι
Ξεκινά το διαδικτυακό φεστιβάλ «altcineAction!»
Ο θησαυρός της Ελλάδας: Η ακτινοβολία των Μυκηνών σε μια έκδοση
Γιατί έφυγε με χαμόγελο από την Αθήνα η Δήμαρχος Λίνα Ευσταθίου
Εγκαινιάστηκε το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας
Οι Καραμάζοφ στην εποχή του Πούτιν
Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015 - 6:10:37 μμ
Η πεντάωρη παράσταση του ιστορικού Θεάτρου του Τσέχοφ και του Στανισλάφσκι βγαίνει πρώτη φορά εκτός ρωσικών συνόρων, μεταφέροντας το αριστούργημα του Φίοντορ Ντοστογιέφσκι «Αδερφοί Καραμάζοφ» από τη Ρωσία του ύστερου 19ου αιώνα και την κατάργηση της δουλοπαροικίας στη σύγχρονη πραγματικότητα του ρωσικού καπιταλισμού.
Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης Κονσταντίν Μπογκομόλοφ, σύμφωνα με το in.gr, τοποθετεί τους ήρωες σ' ένα hi-tech περιβάλλον εταιρικών γραφείων με μαρμάρινη επένδυση, τύπου μαυσωλείου, με αίθουσες VIP, σολάριουμ όπου παρελαύνουν αλλόκοτες φιγούρες, ενώ το ηχητικό περιβάλλον της παράστασης ντύνεται με μουσική από ρώσικη ποπ μέχρι μπαλάντες του Φρέντι Μέρκιουρι και του Νικ Κέιβ.
Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας, ο νεότερος από τους Καραμάζοφ ερμηνεύεται από γυναίκα ηθοποιό, γιατί, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο σημείωμα του έργου, «ο εμφύλιος αλληλοσπαραγμός δεν αφορά μόνο μία οικογένεια ή αποκλειστικά το ανδρικό φύλο, αλλά όλη την ανθρωπότητα».
Το Θέατρο Τέχνης της Μόσχας ιδρύθηκε το 1898 από τους Κονσταντίν Στανισλάφκσι και Βλάντιμιρ Νεμίροβιτς - Νταντσένκο και συνδέθηκε αμέσως με τη μεγάλη επιτυχία της παράστασης του «Γλάρου» (1898) του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία του Στανισλάφσκι.
Σ' αυτό το θέατρο έκαναν πρεμιέρα όλα τα μετέπειτα έργα του Τσέχοφ («Θείος Βάνιας», «Τρεις αδερφές», «Βυσσινόκηπος») και σε αυτό εφαρμόστηκε η περίφημη μέθοδος υποκριτικής του Στανισλάφσκι, ενώ σφυρηλατήθηκε η ιδέα του ensemble ηθοποιών με ενιαίο ερμηνευτικό κώδικα και εγκαινιάστηκε ο αιώνας του σκηνοθέτη. Το θέατρο διανύει την 117η σεζόν λειτουργίας του και έμβλημά του εξακολουθεί να είναι ένας γλάρος με ανοιχτές φτερούγες.
Ο Κονσταντίν Μπογκομόλοφ, ως σκηνοθέτης, συγγραφέας, ενίοτε ακόμη και ως ηθοποιός, έχει λάβει αρκετά βραβεία στην πατρίδα του, έχει υπάρξει πολλές φορές υποψήφιος για το Εθνικό Βραβείο «Χρυσή Μάσκα» και έχει παρουσιάσει τη δουλειά του σε ευρωπαϊκά θέατρα και διεθνή φεστιβάλ Θεάτρου, όπως το Εθνικό Θέατρο της Πολωνίας στη Βαρσοβία, το Festwochen στη Βιέννη και το Theatterformen στο Αννόβερο.
Ανεβάζοντας τον «Ιδανικό σύζυγο» του Όσκαρ Ουάιλντ σαν trash κωμωδία ή παρουσιάζοντας τον «Βασιλιά Ληρ» ως καρκινοπαθή γυναίκα, ο 40χρονος Μπογκομόλοφ θεωρείται ένας από τους πιο ριζοσπαστικούς σκηνοθέτες του ρώσικου θεάτρου. Οι «Καραμάζοφ», με υπότιτλο «Μια ονειροφαντασία του σκηνοθέτη Κ. Μπογκομόλοφ» αποτελούν την τέταρτη συνεργασία του με το Θέατρο Τέχνης της Μόσχας.
loading...
Ποια είναι η γνώμη σας για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας;
Μια χαρά είναι δεν παρουσιάζονται προβλήματα
Είναι άθλιο, κάθε εβδομάδα θυσιάζονται νέοι άνθρωποι στον βωμό της ασφάλτου
Δεν με ενδιαφέρει
Ψήφισε
Όνομα:
e-mail:
Εγγραφή ►
Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος,
Επικοινωνήστε μαζί μας
Copyright ©2016 eviagreen | powered by
Goldenbird.biz