Ακολουθήστε μας στο:
Τελευταία ενημέρωση:
Τρίτη, 21 Ιουλίου 2015, 00:45
Μοιραστείτε το
Διαβάστε ακόμα
Αρχαίοι κώδικες και μία ανεπανάληπτη έκπληξη το ξημέρωμα του Σαββάτου με τον Μαρμαρινό
Το «Αθέατο Μουσείο» πλούσιας γυναίκας της αρχαίας Ερέτριας παρουσιάζει τον καθρέφτη της Ευρώπης
Η σονάτα του σεληνόφωτος του Γιάννη Ρίτσου με την καταπληκτική ερμηνεία της Μαρινέλλας
Apple και Samsung πρωτοπορούν και λένε αντίο στις κάρτες SIM
Σάββατο, 18 Ιουλίου 2015 - 6:23:58 μμ
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί Apple και Samsung βρίσκονται σε "προχωρημένες επαφές" προκειμένου να συμφωνήσουν σε ένα κοινό τεχνολογικό πρότυπο που θα καταργεί τη χρήση των συμβατικών πλαστικών καρτών SIM από τα μελλοντικά smartphones, αντικαθιστώντας τις με ηλεκτρονικές.  

​Η πρωτοβουλία των δύο μεγαλύτερων παικτών στο χώρο της κατασκευής smartphones, στοχεύει στο να παράσχει μεγαλύτερη ευελιξία στους συνδρομητές δικτύων κινητής τηλεφωνίας, απαλάσσοντάς τους από την αντικατάσταση καρτών SIM, όταν αλλάζουν παρόχους τόσο στην χώρα τους, όσο και όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, αλλά και την εξεύρεση διαφορετικών τύπων SIM ανάλογα με το μοντέλο smartphone τους.   Η επικείμενη αλλαγή, πάντως, δεν θα τεθεί σε εφαρμογή πριν από το 2016, αφού θα πρέπει εκτός από τους κατασκευαστές να συμφωνήσουν και τα δίκτυα κινητής μέσω της παγκόσμιας εκπροσώπου τους GSMA, η οποία έχει αναλάβει το συντονισμό όλων των εμπλοκομένων εταιρειών πριν προβεί στην υιοθέτηση του νέου προτύπου ηλεκτρονικής SIM.  
 
Πηγή: www.lifo.gr
loading...

Ποια είναι η γνώμη σας για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας;
Μια χαρά είναι δεν παρουσιάζονται προβλήματα
Είναι άθλιο, κάθε εβδομάδα θυσιάζονται νέοι άνθρωποι στον βωμό της ασφάλτου
Δεν με ενδιαφέρει
Ψήφισε


Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος,Επικοινωνήστε μαζί μας
Copyright ©2015 eviagreen | powered by Goldenbird.biz