Ακολουθήστε μας στο:
Τελευταία ενημέρωση:
Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2015, 01:50
Κεντρική
Πολιτική
Κοινωνία
Οικονομία
Δείτε ακόμα:
Φαρμακεία
Προτάσεις
Νέα κατηγορία:
Ροή Ειδήσεων
Μοιραστείτε το
0
email
Διαβάστε ακόμα
Νέα εποχή: Πώς τα capital controls τριπλασίασαν το πλαστικό χρήμα
Ο Jo Nesbo που ανέστησε την αστυνομική λογοτεχνία, συναντά τους Έλληνες αναγνώστες του
Έκθεση φωτογραφίας για τους πρόσφυγες και το δράμα που περνούν στο μετρό του Συντάγματος
Κακές οι προβλέψεις: 63.000 νέα "λουκέτα" το επόμενο εξάμηνο
Από τον Πειραιά ξεκινά η παγκόσμια τουρνέ του Still Life και μετά στο Παρίσι
Αργυρό οκτάδραχμο: Επαναπατρίζεται από την Ελβετία αρχαίο ελληνικό νόμισμα
Παπαγεωργίου, Κιμούλης, Φιλιππίδης, Δαδακαρίδης, παθιασμένοι με την τέχνη και μια παρτίδα πρέφας
Πέθανε σε ηλικία 102 ετών ο ποιητής Ηλίας Σιμόπουλος
Η πρωθυπουργός από την Χαλκίδα εγκαινιάζει έκθεση για την Αθήνα
Στην Χαλκίδα βρέθηκε η Φώφη Γεννηματά
Δύο μεγάλες φωνές συναντώνται: Οι πρόβες της Άννας Βίσση και του Μιχάλη Χατζηγιάνη
Στα... βήματα του Καποδίστρια έκθεση της Αίγινας
38 «κεράκια» για το Φεστιβάλ Δράμας με πάνω από 200 καταπληκτικές και ελληνικές ταινίες
Φεστιβάλ Δράμας ετών 38 και με 200 ταινίες!
Παράταση στις φορολογικές δηλώσεις των νομικών προσώπων και του Ε9
Οι «ήχοι της Ελευσίνας» και η θάλασσα που "φωνάζει" από τον Ταρέκ Ατουί
Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2015 - 12:28:00 πμ
Ο διεθνούς φήμης Λιβανέζος καλλιτέχνης Ταρέκ Ατουί, εγκαινιάζει σήμερα (3 Σεπτεμβρίου) το έργο του I/E Elefsis, στο Παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας, το οποίο έχει προκύψει από in situ έρευνα στο ηχητικό τοπίο της Ελευσίνας και μέσα από ένα όργανο δικής του επινόησης.
«Είναι ένα project ήχου που έχει συνάφεια με την Underground και την ηλεκτρονική μουσική. Το αποτέλεσμα είναι πολύ αφαιρετικό και πολύ διαφορετικό. Το τοπίο είναι καθοριστικό για το αποτέλεσμα, είναι απολύτως συνυφασμένα. Αυτό που κάνει ο καλλιτέχνης είναι μια περιγραφή του φυσικού τοπίου, του θαλάσσιου τοπίου, του αρχαιολογικού τοπίου με έναν τρόπο που δεν έχει κάνει κανείς άλλος» είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η επιμελήτρια Όλγα Χατζηδάκη.
Ο Ατουί επισκέφτηκε δύο φορές την περιοχή της Ελευσίνας, γνώρισε τον αρχαιολογικό χώρο, τη θάλασσα, το λιμάνι και το μετα-βιομηχανικό ελαιουργείο. Κατόπιν επανήλθε με δύο συνεργάτες του, ο ένας κατέγραφε τους ήχους ο Chris Watson και τον φωτογράφο Alexander Guirkinger που κατέγραφε την διαδικασία με τις εικόνες του.
Έκαναν καταγραφές ήχων μέσα στη θάλασσα, κατέγραψαν τον ήχο της βροχής, πήγαν στο βιομηχανικό τοπίο της πόλης, στον αρχαιολογικό χώρο. Έπιασαν τις διαφορετικές εκφάνσεις που χαρακτηρίζουν την Ελευσίνα στο τώρα και στο παρελθόν.
Η συλλογή των ήχων διαμόρφωσε τα θεμέλια για να δημιουργηθεί μια ηχητική σύνθεση βασισμένη στην παράδοση της musique concrete και, μέσα από αυτή, μια νέα αφήγηση για την πόλη. Οι καθαροί αυτοί ήχοι του ελευσινιακού τοπίου είναι η βάση για τις τρεις κύριες περφόρμανς της έκθεσης κατά τις οποίες Έλληνες και ξένοι μουσικοί θα αυτοσχεδιάσουν τις συνθέσεις του Ατουί και οι οποίες αφενός διαμορφώνουν το χρονολόγιο της έκθεσης, αφετέρου ενεργοποιούν διαφορετικούς χώρους στο ελαιουργείο.
nooz.gr
Ποια είναι η γνώμη σας για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας;
Μια χαρά είναι δεν παρουσιάζονται προβλήματα
Είναι άθλιο, κάθε εβδομάδα θυσιάζονται νέοι άνθρωποι στον βωμό της ασφάλτου
Δεν με ενδιαφέρει
Ψήφισε
Όνομα:
e-mail:
Εγγραφή ►
Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος,
Επικοινωνήστε μαζί μας
Copyright ©2015 eviagreen | powered by
Goldenbird.biz