Ακολουθήστε μας στο:
Τελευταία ενημέρωση:
Παρασκευή, 8 Μαΐου 2015, 12:08
Κεντρική
Πολιτική
Κοινωνία
Οικονομία
Δείτε ακόμα:
Φαρμακεία
Προτάσεις
Νέα κατηγορία:
Ροή Ειδήσεων
Μοιραστείτε το
0
email
Διαβάστε ακόμα
Η δήμαρχος Ιστιαίας Αιδηψού στην καρδιά της ΚΕΔΕ
Αλέξανδρος Θεοδώρου: Έπιασε τους στόχους και πάει για άλλους!
Η Λίνα Αλεξίου πρόεδρος του ΕΣΡ
Η κυβέρνηση τρέμει το αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις
Πρώην υπουργός έβαλε αγγελία αναζητώντας εργασία-Τι λέει ο ίδιος...
Ακούραστος ο αντιδήμαρχος Αλέξανδρος Θεοδώρου
Βαρουφάκης: Δείτε τον όταν ήταν μικρός-Τι λέει ο πατέρας του; (Εικόνες)
Ο Βαρουφάκης ξαναχτυπά: "Δεν θα έπρεπε η χώρα μας να μπει στην Ευρωζώνη"
Βλέπει συμφωνία ο Τσίπρας!
Λίνα Ευσταθίου: "Όχι μόνο την πρωτομαγιά αλλά κάθε μέρα πρέπει να είμαστε στο πλευρό των εργαζόμενων"
Ο Ντάισελμπλουμ "παίζει" με τα νεύρα των Ελλήνων και μιλά πάλι για σχέδιο Β και Grexit
Δημοσκόπηση GPO: Συνεχίζει να έχει πρωτιά ο Σύριζα
Καμπανάκι απο το Γραφείο Προυπολογισμού και ζητά άμεση συμφωνία
Βλέπει δημοψήφισμα ο Τσίπρας αν δεν υπάρξει συμφωνία με τους Ευρωπαίους!
Αλ.Θεοδώρου: "Η 13η Ανάβαση Κύμης είναι πλέον γεγονός!"
Δεν υπάρχουν πολλά χρήματα για τον παραλιακό δρόμο στα Ήλια
Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015 - 9:26:27 πμ
Και βέβαια μιλάμε για τις κατολισθήσεις στα Ήλια...
Σύμφωνα με την απάντηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας στον Νίκο Μαυραγάνη, το κόστος της συνολικής αντιμετώπισης του προβλήματος έχει υπολογιστεί ότι είναι 25 εκατομμύρια ευρώ.
Επειδή τα χρήματα αυτά δεν υπάρχουν εξετάζεται η δυνατότητα να σπάσει το έργο σε μικρότερα τμήματα και να εκτελεστεί σταδιακά.
Συγκεκριμένα, το σχετικό έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων ΠΕ Εύβοιας αναφέρει τα εξής:
"Για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος, έχει εκπονηθεί και εγκριθεί ειδική μελέτη Αντιμετώπισης των Κατολισθητικών φαινομένων της οδού Ροβιές - Ήλια - Λ. Αιδηψού, η οποία ολοκληρώθηκε το 2010, ώστε η διέλευση των οχημάτων από το συγκεκριμένο επικίνδυνο τμήμα των 11 χιλιομέτρων να γίνεται με ασφάλεια.
Με τη εν λόγω μελέτη προσδιορίζεται επακριβώς η απαιτούμενη τεχνική λύση (με σκέπαστρα, τοίχους αντιστήριξης, κατασκευή πασσάλων, αγκυρούμενους φράκτες ανάσχεσης, κλπ) αποκατάστασης της προβληματικής περιοχής, αλλά και ο προϋπολογισμός του έργου, ο οποίος ανέρχεται στο ποσό των 25.000.000 ευρώ.
Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης, η Υπηρεσία μας έχει υποβάλλει αιτήματα εξεύρεσης πιστώσεων για την εκτέλεση του ανωτέρου έργου, οι οποίες όμως μέχρι σήμερα δεν έχουν εξασφαλιστεί.
Κατόπιν εντολής του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, μετά από πρόσφατη επίσκεψή του, διερευνάται η δυνατότητα κατάτμησης του έργου σε μικρότερα τμήματα, ώστε να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση και η σταδιακή εκτέλεση του, δίνοντας προτεραιότητα στα πιο επικίνδυνα τμήματα της εν λόγω οδού."
Ποια είναι η γνώμη σας για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας;
Μια χαρά είναι δεν παρουσιάζονται προβλήματα
Είναι άθλιο, κάθε εβδομάδα θυσιάζονται νέοι άνθρωποι στον βωμό της ασφάλτου
Δεν με ενδιαφέρει
Ψήφισε
Όνομα:
e-mail:
Εγγραφή ►
Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος,
Επικοινωνήστε μαζί μας
Copyright ©2015 eviagreen | powered by
Goldenbird.biz