Ιστορικές ταινίες: 20 θησαυροί του γαλλικού κινηματογράφου στην Αλκυονίδα
Η NEW STAR διοργανώνει από 19 έως 25 Νοεμβρίου αφιέρωμα γαλλικών ταινιών που ξεχώρισαν στον παγκόσμιο κινηματογράφο στο «ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema». Με την υπογραφή μεγάλων δημιουργών, όπως ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ και τη συμμετοχή θρυλικών ηθοποιών όπως η Κατρίν Ντενέβ, ταξιδεύουμε σε μια ιστορική κινηματογραφική εποχή που απαντά πανανθρώπινα ερωτήματα. Μοναδικά φουτουριστικά φιλμ, πρωτοποριακά φιλμ νουάρ, εκπληκτικά αστυνομικά θρίλερ, κωμωδίες με βουλεβαρδιερικές καταβολές, μεγαλειώδη μελοδράματα και συγκλονιστικά ντοκιμαντέρ με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές προεκτάσεις που μπερδεύουν το συναίσθημα με τη λογική και την πραγματικότητα με το εξωπραγματικό, στη μαγεία της μεγάλης οθόνης. Μέσα από τον πόλεμο που μεταλλάσσεται κι από τη φλόγα του έρωτα που μένει για πάντα άσβεστη, διασώζεται ατόφιος ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής. Με την ελευθερία της ποίησης, με μια πιο φιλοσοφική ματιά, με ονειρικές σεκάνς και ποταμίσια παραμύθια, βιώνουμε διαφορετικές πνευματικές και συναισθηματικές διεργασίες και διαμορφώνουμε μια νέα αντίληψη για την εξέλιξη των εποχών και του κινηματογράφου. Ταινίες: Τα παιδιά του Παραδείσου, Το τελευταίο μετρό, Νύχτα και καταχνιά, Το αίμα του ποιητή, Αταλάντη, Η Ωραία της ημέρας, η Διαθήκη του Ορφέα, Η Έλενα και οι άντρες της, Ριφιφί, Ψηλά τα χέρια, Η άγνωστη κυρία, Το όνομα του Ρόδου, Μαξ Λίντερ, Περιφρόνηση, Να πεθαίνεις στα 30, Η Σκύλα, Το μίσος, Άλφαβιλ, 400 Χτυπήματα, Ο τρελός Πιερό. in.gr ...
Απίστευτη κίνηση από Ολάντ στη Γαλλία: Άσυλο στα έργα τέχνης που απειλούνται από τους τζιχαντιστές
Την είδηση δημοσιεύει το ΑΠΕ-ΜΠΕ Ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ δήλωσε σήμερα ότι η χώρα του σκοπεύει να εφαρμόσει ένα "δικαίωμα ασύλου" για τα έργα τέχνης που απειλούνται από τους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους. "Το δικαίωμα του ασύλου ισχύει για τους ανθρώπους (...) όμως το άσυλο μπορεί να αποδοθεί επίσης και στα έργα τέχνης, την παγκόσμια κληρονομιά", είπε ο Γάλλος πρόεδρος μιλώντας στην 70ή Γενική Διάσκεψη της UNESCO. Όπως είπε, η ρύθμιση αυτή θα περιληφθεί σε ένα νομοσχέδιο για την ελευθερία της δημιουργίας που πρόκειται να συζητηθεί στο γαλλικό κοινοβούλιο. "Αυτή τη στιγμή, η τρομοκρατική οργάνωση Ντάες (σ.σ. το αραβικό ακρωνύμιο του ΙΚ) παραχωρεί άδειες για ανασκαφές, συλλέγει φόρους από τα αγαθά που θα τροφοδοτήσουν κατόπιν την παγκόσμια μαύρη αγορά (έργων τέχνης) περνώντας από ελεύθερους λιμένες που είναι άσυλα για την αποδοχή κλοπιμαίων και το ξέπλυμα βρόμικου χρήματος, ακόμη και στην Ευρώπη", εκτίμησε ο Ολάντ. Η Γαλλία αποφάσισε για αυτόν τον λόγο "να εφαρμόσει τελωνειακούς ελέγχους" για την εισαγωγή πολιτιστικών αγαθών και να ενσωματώσει στο δίκαιό της τις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ που απαγορεύουν τη μεταφορά, τη διαμετακόμιση, το εμπόριο κινητών πολιτιστικών αγαθών που έχουν εξαχθεί παράνομα από ορισμένες χώρες", πρόσθεσε. Παράλληλα, οι γαλλικές αρχές θα φροντίσουν "να εμποδίσουν τα έργα αυτά να πέσουν στα χέρια τρομοκρατών" και για αυτό θα φτιάξουν "καταφύγια ώστε τα απειλούμενα πολιτιστικά αγαθά να μπορούν να βρουν ένα άσυλο στα μουσεία που επιθυμούν να προσφέρουν στέγη σε αυτές τις συλλογές". Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνονται σε ένα σχέδιο δράσης που συνέταξε ο διευθυντής του Μουσείου του Λούβρου Ζαν-Λικ Μαρτινέζ κατόπιν αιτήματος του προέδρου Ολάντ....
Κάθε φέτος και χειρότερα: Λιγότερα δώρα θα φέρει και φέτος ο Άγιος Βασίλης στους Έλληνες
Όσο περνάνε τα χρόνια αλλάζουν και τα δεδομένα στην αγορά σύμφωνα με την imerisia.gr. «Κάθε πέρυσι και καλύτερα». Η λαϊκή ρήση ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση της χριστουγεννιάτικης αγοράς στην Ελλάδα και στα χρήματα που σκοπεύουν να ξοδέψουν οι καταναλωτές την εορταστική περίοδο. Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα της Deloitte οι καταναλωτές στην Ελλάδα δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να ξοδέψουν 402 ευρώ, μειώνοντας τον προϋπολογισμό τους κατά 8,6% σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2014. Την ίδια στιγμή, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 513 ευρώ, ποσό το οποίο είναι κατά μόλις 0,3% μειωμένο σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2014. Τα νοικοκυριά στην Ελλάδα σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τα 168 ευρώ σε φαγητό, τα 154 ευρώ σε δώρα και τα 80 ευρώ σε κοινωνικές δραστηριότητες. Όσον αφορά αφορά στον καταμερισμό των δώρων, ένα 60% του προϋπολογισμού αναμένεται να διατεθεί σε δώρα εντός της οικογενείας (26% στα παιδιά τους, 18% για τον/την σύντροφό τους και 16% για τον εαυτό τους), ενώ 36% του προϋπολογισμού αναμένεται να διατεθεί σε δώρα προς άλλους ενήλικες (21%) και άλλα παιδιά (15%). Ένα 3% αναμένεται να διατεθεί σε φιλανθρωπικές δωρεές....
Η Αμαλία Μουτούση άνοιξε τα χαρτιά της: Παραίτηση με «ειρηνική επιστολή» από το Εθνικό
Με μια επιστολή στο vima.gr, τα διευκρινίζει όλα. Νομίζω πως τώρα είναι καιρός να καταθέσω και δημόσια τους λόγους που με οδήγησαν στην απόφαση -εδώ και 2 μήνες- να παραιτηθώ από το Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου και οι οποίοι εξηγούνται λεπτομερώς στην παρακάτω επιστολή που γράφτηκε και κοινοποιήθηκε πριν από 2 μήνες στον κ. Υπουργό Πολιτισμού, στον Πρόεδρο του Δ.Σ. και στον Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου. Ο λόγος που δεν την δημοσιοποίησα τότε (κατηγορούμενη μάλιστα από κάποιους ότι δεν παίρνω θέση) ήταν ακριβώς για να μην συντελέσω κι εγώ στην ένταση που είχε δημιουργηθεί και για να μην χρησιμοποιηθεί με τρόπο που δεν ήθελα, σαν ένα ακόμη εργαλείο αντιπαράθεσης και διχόνοιας: Ειρηνική επιστολή για τους λόγους της παραίτησης μου από το Δ.Σ. του Εθνικού θεάτρου Παρά το γεγονός ότι η δουλειά μου δεν μου αφήνει ίχνος διαθέσιμου χρόνου, αποδέχτηκα την πρόταση του κ. Νίκου Ξυδάκη να γίνω μέλος του Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου γιατί ήταν τιμή μου να συνυπάρχω με ανθρώπους που σέβομαι το έργο και την προσφορά τους και ειδικότερα για την παρουσία του Θανάση Παπαγεωργίου ως προέδρου, γιατί θεώρησα υποχρέωση μου να δραστηριοποιηθώ για το κοινό καλό ακόμη και σε ένα τομέα που δεν είναι μέσα στα «ενδιαφέροντα» μου και τέλος επειδή έχω ελπίδα στο πρόσωπο του Στάθη Λιβαθινού του οποίου το έργο εκτιμώ και εμπιστεύομαι. Βρέθηκα δυστυχώς πολύ γρήγορα αιχμάλωτη μιας ακινησίας, επειδή ο συνδυασμός των συγκεκριμένων αξιόλογων προσώπων αποδείχτηκε προβληματικός, καθώς αρκετά από τα μέλη του Δ.Σ. είχαν μία τελείως διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων από αυτή του καλλιτεχνικού διευθυντή και αντιστρόφως. Ενας από τους πολλούς τομείς στους οποίους εκδηλωνόταν αυτή η έλλειψη χημείας ήταν η ασάφεια των νόμων (γνωστή κακοδαιμονία του ελληνικού κράτους). Ποτέ μου, π.χ., δεν μπόρεσα να καταλάβω παρά τις φιλότιμες προσπάθειες μου γιατί η δημιουργία της Σχολής Σκηνοθεσίας αμφισβητήθηκε τόσο έντονα. Νομικοί σύμβουλοι, μέλη του Δ.Σ. και καλλιτεχνικός διευθυντής είχαν αντικρουόμενες απόψεις για το αν η λειτουργία της θα ήταν νόμιμη. Συμπέρασμα δεν βγήκε. Για ένα θέμα που θα έπρεπε να υπάρχει μία απλή και σαφής απάντηση, υπήρχαν διαφορετικές ερμηνείες και απόψεις. Εξέφρασα την άποψη πως θα μπορούσε πιλοτικά, έστω και με τη μορφή σεμιναρίων, να ξεκινήσει η λειτουργία της σχολής, καθώς είχαμε στα χέρια μας μια ολοκληρωμένη πρόταση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή. Μέχρις ότου να υπάρξει καινούργιος νόμος θα είχαμε κάνει ένα βήμα, θα είχαμε βοηθήσει στην αναβάθμιση της σχολής του Εθνικού και θα αποκτούσαμε χρήσιμη εμπειρία από την λειτουργία της ώστε να την βελτιώσουμε όταν θα ξεκινούσε κανονικά. Ψήφισα (μαζί με άλλα μέλη του Δ.Σ.) υπέρ της δημιουργίας της Σχολής Σκηνοθεσίας και μειοψήφησα. Επίσης μέλη του Δ.Σ. λόγω του ότι το Σώμα είχε συγκροτηθεί με την προοπτική της τροποποίησης του υφιστάμενου νόμου, ήταν φυσικό να είναι επιφυλακτικά απέναντι στον υπάρχοντα νόμο. Υπήρχαν όμως ζητήματα που έπρεπε να λυθούν άμεσα για την ομαλή λειτουργία του Εθνικού Θεάτρου και -κατά τη γνώμη μου- θα έπρεπε να μπορούμε να συνεννοηθούμε βασιζόμενοι στο εργαλείο που είχαμε στα χέρια μας: τον υφιστάμενο νόμο δηλαδή, ενώ παράλληλα θα εργαζόμασταν (όπως άλλωστε είχαμε αρχίσει να κάνουμε) για την δημιουργία ενός νέου καλύτερου, αποτελεσματικότερου και πιο σύγχρονου νόμου. Μέχρι να φτιάξουμε έναν καλύτερο νόμο, ένα καλύτερο δημόσιο, ένα καλύτερο αύριο, τα πράγματα πρέπει να μπορούν να λειτουργούν κι αυτό ήταν υποχρέωση μας. Ο υπάρχων νόμος, π.χ., δεν αποκλείει την δυνατότητα στον καλλιτεχνικό διευθυντή να είναι και διευθυντής της σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Κάτι τέτοιο, για την πλειοψηφία του Δ.Σ. είναι απαγορευτικό: σημαίνει διπλοθεσία και υπερεξουσία. Εδώ νομίζω ότι το ζήτημα της διάκρισης, ειδικά όσον αφορά στην τέχνη, είναι καθοριστικό. Φυσικά και έχω υποχρέωση σαν μέλος του Δ.Σ. να προστατέψω το Εθνικό Θέατρο από διπλοθεσίες και υπερεξουσίες αλλά όταν έχω να κάνω με ένα καλλιτεχνικό όραμα, η υποχρέωση μου μετατίθεται υπέρ της τέχνης. Πόσο μάλλον όταν το βασικό χαρακτηριστικό στο έργο του Στάθη Λιβαθινού είναι ότι η θεατρική πράξη και η θεατρική παιδεία αποτελούν στοιχεία αλληλένδετα. Και σε αυτή την περίπτωση η πρόταση μου ήταν να αναλάβει ο καλλιτεχνικός διευθυντής την διεύθυνση της σχολής για τον πρώτο χρόνο, όχι μόνο γιατί η πρότασή του φαινόταν ικανή να την αναβαθμίσει και να της αλλάξει προοπτική αλλά και γιατί σε αυτήν έβλεπα έναν άνθρωπο του θεάτρου που είχε σκοπό να δουλέψει διπλά κι όχι έναν μανιακό της εξουσίας. Παράλληλα θα ετοιμάζαμε ένα σχέδιο που θα εφαρμοζόταν από την επόμενη χρονιά, για την λειτουργία της, την περαιτέρω αναβάθμιση της και την επιλογή -με άνεση χρόνου- του προσώπου που θα την αναλάμβανε. Ψήφισα (μαζί με άλλα μέλη του Δ.Σ.) υπέρ του Στάθη Λιβαθινού ως διευθυντή της σχολής του Εθνικού Θεάτρου και μειοψήφησα. Αν και αναγκάστηκα να απουσιάσω από αρκετές συνεδριάσεις του Δ.Σ. λόγω ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, προσπάθησα όλο αυτό το διάστημα να έχω ένα ρόλο ενωτικό, ψάχνοντας να βρω και το πιο μικρό, το ελάχιστο σημείο που να είναι κοινό για όλους μας. Δυστυχώς η ακινησία ήταν μόνιμη, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μία διαρκώς αυξανόμενη κούραση και έλλειψη εμπιστοσύνης. Οι συνεδριάσεις κατέληγαν πάντα στο ίδιο: Μόνο στεναχωρημένοι άνθρωποι… Προσωπικά μου είναι αδύνατον να λειτουργήσω οπουδήποτε όταν δεν αισθάνομαι χρήσιμη και δημιουργική. Γι” αυτό το λόγο παραιτούμαι από μέλος του Δ.Σ. του Εθνικού θεάτρου για να κάνω χώρο σε κάποιον πιο κατάλληλο από εμένα και ικανό να λειτουργήσει στις υπάρχουσες συνθήκες. Εύχομαι σε όλους τους ανθρώπους με τους οποίους είχα την τιμή να συνεργαστώ αυτούς τους μήνες, καλή συνέχεια και εκφράζω την ελπίδα να βρεθεί ένας κοινός τόπος για το καλό του Εθνικού θεάτρου το οποίο είναι πάνω απ” όλους μας. Αμαλία Μουτούση ...
Θα συναντηθεί με εκπρόσωπο της εκκλησίας: O Pascal Bruckner στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Με τις επιθέσεις στο Παρίσι να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας ειδησεογραφίας, ο γάλλος φιλόσοφος, δοκιμιογράφος και μυθιστοριογράφος Πασκάλ Μπρικνέρ επισκέπτεται την Αθήνα όπου θα συνομιλήσει με τον Αρχιμανδρίτη στις 19:00 στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Στη θεματική ατζέντα του περιλαμβάνονται ο θρησκευτικός φανατισμός, η τρομοκρατία, η Ευρώπη και η ενοχική αντιμετώπιση της ιστορίας της αλλά και τα ερωτικά ταμπού, η κρίση και η ευτυχία. Ο συγγραφέας έχει τιμηθεί με μερικά από τα μεγαλύτερα γαλλικά λογοτεχνικά βραβεία, είναι γνωστός στο ελληνικό κοινό από το μυθιστόρημά του «Τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα», που μετέφερε στη μεγάλη οθόνη ο Ρόμαν Πολάνσκι, καθώς και από δοκίμια όπως «Η νέα ερωτική αναρχία», «Η αέναη ευφορία: δοκίμιο για το καθήκον της ευτυχίας», «Η τυραννία της μεταμέλειας» ή «Το παράδοξο του έρωτα». Το νέο του αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα «Ένας καλός γιος» κυκλοφόρησε στις αρχές Νοεμβρίου από τις Εκδόσεις Πατάκη. Tόσο τα βιβλία, όσο και οι πολιτικές θέσεις του Μπρικνέρ περί πολυπολιτισμικότητας, έχουν πυροδοτήσει συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα διεθνώς. Πιστεύει ότι η ιστορία του 20ου αιώνα επιβεβαιώνει τη ροπή της νεωτερικότητας προς το φανατισμό, υποστηρίζει όμως πως η νεωτερική σκέψη που διατυπώθηκε στον Διαφωτισμό καθίσταται ικανή για αυτοκριτική. Σε συνέντευξη του στο ΒΗΜΑ, με αφορμή το βιβλίο του «Το παράδοξο του έρωτα», είχε σημειώσει: «Η πατριαρχία δημιουργούσε πολλά προβλήματα, αλλά διατηρούσε την ειρήνη ανάμεσα στα φύλα, με τίμημα την καταπίεση της μισής ανθρωπότητας ασφαλώς. Από τη στιγμή που οι άνδρες εγκατέλειψαν το μάτσο και οι γυναίκες την παθητικότητα, μοιάζουν μερικές φορές να μετανιώνουν για την απώλεια της πατριαρχίας, που αν μη τι άλλο ήταν σαφής». »Η επανάσταση που συντελέστηκε στη δεκαετία του ’60 έκανε τον καθένα μας χειριστή της ερωτικής του ζωής. Επιλέγουμε να ζήσουμε με εκείνον που αγαπάμε, είτε αρέσει είτε όχι στους γονείς και στα αδέλφια μας. Είναι μια κεφαλαιώδης αλλαγή που τρομοκρατεί τις παραδοσιακές κοινωνίες», είχε ακόμη αναφέρει. in.gr...
Εικόνες-ντοκουμέντα: Έκθεση μνήμης «Πολυτεχνείο 1973» στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων
Η αφηγηματική έκθεση μνήμης φωτογραφιών που ζωντανεύει τον αγώνα του Πολυτεχνείου του 1973, η οποία φιλοξενείται στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων στο Πάρκο Ελευθερίας, είναι μια σειρά από φωτογραφίες από το αρχείο του Βασίλη Καραγεώργου, αυτόπτη μάρτυρα – φωτορεπόρτερ εκείνων των ημερών, οι οποίες αφηγούνται καρέ-καρέ τις δύσκολες εκείνες ώρες που οι νέοι θέλησαν με τόλμη να διεκδικήσουν το μέλλον τους και να αναδείξουν νέους δρόμους. Οι φωτογραφίες, άμεσες, αποκαλυπτικές, διεισδυτικές, αποτελούν μοναδικά ντοκουμέντα, όπου ο ιστορικός μπορεί να σκύψει για να αντλήσει λεπτομέρειες και να δει την αλήθεια αποτυπωμένη με όλη τη δύναμή της. Μέρος του αρχείου αυτού εκτός από ανέκδοτες φωτογραφίες περιέχει και φωτογραφίες που έχουν δημοσιευθεί στον ελληνικό Τύπο ενώ μερικές από αυτές έχουν κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο. O Θανάσης Αλατάς δημοσιογράφος και επιμελητής της έκθεσης επισημαίνει: «Τα γεγονότα του Πολυτεχνείου το 1973 είναι ακόμη και σήμερα κάρβουνα αναμμένα κάτω από τις στάχτες του χρόνου. Κάθε φορά που τα σκαλίζουμε αρπάζουν φωτιά». «Λέμε ότι ξεχνάμε εύκολα εμείς οι Έλληνες. Ίσως και γι’ αυτό συχνά πέφτουμε στα ίδια μοιραία λάθη. Γιαυτό είναι σημαντικό σήμερα να ξανα-αφουκραστούμε τα μηνυμάτων του Πολυτεχνείου και τα όσα συνέβησαν τότε και να αναλογιστούμε τη σημασία τους και σε σχέση με τη σημερινή σκληρή πραγματικότητα» συμπληρώνει. Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο είδος φωτογράφισης που λειτουργεί ως εργαλείο είδησης λέει: «τιμά όλους τους φωτορεπόρτερ-μάρτυρες των γεγονότων που συχνά, ανάμεσα στο νόμιμο και το παράνομο, βάζουν σώμα και ψυχή για να τα αποτυπώσουν, κινδυνεύοντας και από τις δύο πλευρές». Άλμπουμ με τα σπάνια αρχεία από τα γεγονότα του Πολυτεχνείου του 1973 κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Flippress. Η έκθεση θα λειτουργεί μέχρι τις 29 Νοεμβρίου στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων - Πάρκο Ελευθερίας (Βασ. Σοφίας, Πάρκο Ελευθερίας, τηλ. 210 72 24 028) Τρίτη – Σάββατο: 10.00 –20.00, Κυριακή 10.00 – 14.00 Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη. in.gr...
Εμφύτευση μαλλιών και αποτρίχωση laser – Συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα
Πρόκειται για δύο προβλήματα, τα οποία απασχολούν και τα δύο φύλα. Τα προβλήματα της τριχόπτωσης και της έντονης τριχοφυΐας μπορούν πλέον να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά, με ταχύτητα, ευκολία και την μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα κέντρα αισθητικής Laser Line Clinics σας προσφέρουν πληροφορίες και συμβουλές που μπορούν να σας δώσουν ολοκληρωμένη λύση: Εμφύτευση μαλλιών Οι τεχνικές που εφαρμόζονται και έχουν να κάνουν με την εμφύτευση ή τη μεταμόσχευση μαλλιών είναι διαφορετικές μεταξύ τους και η καθεμία προσφέρει τα δικά της πλεονεκτήματα. Η εμφύτευση μαλλιών δίνει φυσικά αποτελέσματα που ακόμα και οι πιο δυνατοί στυλίστες δεν μπορούν να δώσουν. Ανεξάρτητα από την τεχνική που θα χρησιμοποιηθεί, είναι πολύ σημαντικό ο γιατρός να μπορεί να εντοπίσει όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και να τα συζητήσει με τον ασθενή. Γιατί να επιλέξετε τα laser line clinics για την εμφύτευση; To δυναμικό της ιατρικής ομάδας, το οποίο απασχολείται στο κέντρο, μπορεί να δώσει ολοκληρωμένες λύσεις σε όλες τις περιπτώσεις, αποφεύγοντας τις ανεπιθύμητες μετεγχειρητικές καταστάσεις όπως οίδημα και φαγούρα. Η εμφύτευση μαλλιών γίνεται με επιτυχία, όπως ακριβώς συμφωνήθηκε εξαρχής με τον ασθενή. Το αποτέλεσμα είναι η ψυχολογία του ασθενούς μετά την επέμβαση να είναι η καλύτερη, έχοντας την εμφάνιση που θέλει να βλέπει στον καθρέπτη κάθε πρωί. Laser αποτρίχωση Οι περισσότερες γυναίκες την επιλέγουν ως την καλύτερη τεχνική που μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα δέρμα που υποφέρει από θυλακίτιδες και είναι ευαίσθητο ως προς το κερί ή το ξυράφι. Στα Laser Line Clinics εφαρμόζονται οι πλέον σύγχρονες τεχνικές αποτρίχωσης, οι οποίες εξαφανίζουν την τριχοφυΐα από τις περιοχές του σώματος που το έχουν ανάγκη. Δείξτε τον καλύτερό σας εαυτό με τις πιο ποιοτικές υπηρεσίες ομορφιάς, περιποίησης και ιατρικής τεχνικής! ...
Προστατευθείτε από το κρύο με στυλ- Γυναικείες μπότες για όλα τα γούστα
Ηρθε ο χειμώνας, η εποχή που οι μπότες γίνονται must αξεσουάρ για κάθε γυναικεία γκαρνταρόμπα. Δεν είναι όμως μόνο η άνεση και η λειτουργικότητα τους που τις μετέτρεψαν σε κορυφαίο χειμωνιάτικο παπούτσι. Οι μπότες εκτός από το να κρατάνε τα πόδια μας ζεστά, μπορούν να ταιριάξουν τέλεια σε οποιοδήποτε στυλ και να το αναδείξουν όμορφα. Ακόμα κι αν το στυλ σας είναι απολύτως θηλυκό ή εντελώς ροκ, υπάρχει μία τεράστια ποικιλία από χρώματα, σχέδια και υλικά σε μπότες, για να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο λουκ σας. Δείτε εδώ τη συλλογή του Helloheaven σε γυναικείες μπότες που κάνουν τη διαφορά! Παράλληλα, ανάλογα με το ντύσιμο σας μπορείτε να παίξετε με τα σχέδια και τα χρώματα στις μπότες, επιλέγοντας εντυπωσιακά χρώματα που τραβάνε την προσοχή με κομψές λεπτομέρειες που προσδίδουν θηλυκότητα και αναδεικνύουν καλύτερα την όλη εμφάνιση σας. Για πιο θηλυκές εμφανίσεις προτιμήστε μπότες με απαλό ύφασμα, σε γλυκά παλ χρώματα, με σχέδια και λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε γυναικείο κορσέ και αναδεικνύουν όμορφα το πόδι και το ντύσιμο σας. Μία καλή επιλογή είναι οι μπότες όπως αυτές της παρακάτω φωτογραφίας! Για πιο ροκ στυλ που συνδυάζεται καλύτερα με τζιν και δερμάτινα, μπορείτε να επιλέξετε μαύρες ψηλές δερμάτινες μπότες ιππασίας με σκαλισμένα σχέδια στο δέρμα και καουμπόικο στυλ, οι οποίες όχι μόνο θα σας κρατήσουν ζεστές και προστατευμένες παντός καιρού, αλλά θα ταιριάξουν απόλυτα με κάθε casual εμφάνιση πρωϊνή και βραδυνή. Ένα κομψό παράδειγμα για το συγκεκριμένο στυλ είναι αυτές οι μπότες τις οποίες μπορείτε να παραγγείλετε εδώ ...
Εκεί που έγινε η τραγωδιά στο Παρίσι: Η ιστορία του Bataclan
Το θέατρο Bataclan, που τα τελευταία 24ωρα βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, λόγω της πολύνεκρης τρομοκρατικής επίθεσης στο Παρίσι, έχει τη δική του ιστορία. Σχεδιάστηκε το 1864 από τον αρχιτέκτονα Charles Duval. Το όνομα Ba-Τa-Clan, προέρχεται από μια οπερέτα του Ζακ Όφενμπαχ (Jacques Offenbach). Παράλληλα όμως παραπέμπει και στην έκφραση «le tout Bataclan», που χρησιμοποιήθηκε ως εκφραστικό λογοπαίγνιο σε ένα δημοσίευμα του 1700 και σημαίνει «όλοι στο Bataclan». Αρχικά χρησιμοποιήθηκε ως καφέ, όπου μπορούσαν ερασιτέχνες μουσικοί να παίξουν τη μουσική τους. Το στυλ του είναι επηρεασμένο από την κινεζική κουλτούρα και έχει σήμα – κατατεθέν το σχήμα της παγόδας, ενώ το εσωτερικό του έχει σχήμα πετάλου. Πρώτος διαχειριστής ήταν ο επιχειρηματίας André Martin, ενώ το 1892 αγοράστηκε από τον τραγουδιστή Paulus. Με την πάροδο του χρόνου το ιδιοκτησιακό καθεστώς στάθηκε αφορμή ο χώρος να γνωρίσει μεγάλες στιγμές, αλλά και σημαντικές δυσκολίες. Μετά το 1910 πήρε τη σημερινή του μορφή και χρησιμοποιήθηκε ως θεατρική σκηνή. Το 1926 η αίθουσα μετατράπηκε σε κινηματογράφο. Μια πυρκαγιά που ξέσπασε το 1933 κατέστρεψε ένα σημαντικό μέρος του ενώ το κεντρικό κτήριο καταστράφηκε οριστικά το 195ο. Μια δεκαετία αργότερα, ανακαινίζεται ριζικά και λειτουργεί ως «Αίθουσα Θεαμάτων», όπως αποκαλούσαν το θέατρο εκείνη την εποχή. Στην ιστορία έχει περάσει το live των Lou Reed, John Cale και Nico της 29/1/1972, όταν λίγο μετά την διάλυση των Velvet Underground τραγούδησαν εδώ: “Waiting for the man”, “Berlin”, “Heroin”, “Pale blue eyes”. Το Bataclan είναι γνωστό για το εκλεκτικό του πρόγραμμα, τις ενδιαφέρουσες εκθέσεις και τις διοργανώσεις του. Είναι ένας από τους διασημότερους συναυλιακούς χώρους που μπορεί να φιλοξενήσει 1.500 θεατές. (Πηγή: www.mixanitouxronou.gr) ...
Οι U2 ακύρωσαν τη συναυλία τους στο Παρίσι: Σώα τα μέλη του συγκροτήματος «Eagles of Death Metal»
Οι U2 ανακοίνωσαν ότι ακυρώνουν τη προγραμματισμένη για το Σάββατο συναυλία τους στο Παρίσι μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη γαλλική πρωτεύουσα. Η μπάντα ανακοίνωσε ότι η συναυλία θα γίνει σε πιο κατάλληλο χρόνο. Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα που οι U2 ακυρώνουν συναυλία λόγω τρομοκρατικού συναγερμού. Τον Σεπτέμβριο ακύρωσαν τη μεγάλη συναυλία τους στην Στοκχόλμη, λόγω πληροφορίας ότι υπήρχε ένοπλος άνδρας ανάμεσα στο πλήθος που περίμενε να παρακολουθήσει τη live εμφάνιση του συγκροτήματος.Το συγκρότημα αναβάλει τη συναυλία για μια πιο κατάλληλη στιγμή, προστίθεται στην ανακοίνωση, στην οποία οι U2 δηλώνουν επίσης συγκλονισμένοι από αυτό που συνέβη χθες το βράδυ στο Παρίσι και “από τις απώλειες ανθρωπίνων ζωών στην συναυλία (του αμερικανικού συγκροτήματος) των Eagles of Death Metal”. Λίγο νωρίτερα σήμερα συγγενείς του συγκροτήματος αυτού από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ δήλωσαν ότι τα μέλη του, τα οποία εμφανιζόντουσαν χθες στο Μπατακλάν, στο οποίο σημειώθηκε η μία από τις επιθέσεις που συγκλόνισαν την γαλλική πρωτεύουσα, είναι σώα και αβλαβή. Η σύζυγος του ντράμερ Τζούλιαν Ντόριο δήλωσε στην αμερικανική εφημερίδα Washington Post ότι ο σύζυγός της της τηλεφώνησε για να της πει ότι την “αγαπάει και ότι είναι καλά” και ότι “όλοι στην σκηνή κατάφεραν να γλιτώσουν”....